donderdag 28 augustus 2014

Ik moet dit toch even kwijt

Ik ben vandaag op bezoek geweest bij (o.a.) Super Sound Leiden. Wat een schitterend mooi bedrijf waar de kwaliteit van afstraalt! Alles klopt daar. De gastvrijheid, de orde en netheid en zeker niet onbelangrijk de spullen waarmee de mensen van Super Sound Leiden werken. TOP KWALITEIT.

Een aantal weken terug was ik op een nieuwjaarsreceptie van …….. in de stadsgehoorzaal. Een evenement waar alles klopte behalve het geluid. Dat had beter gekund. Als ik dan zie dat een bedrijf als Super Sound ook nog eens in Leiden gevestigd begrijp ik niet dat dit bedrijf niet wordt ingezet bij o.a. het hierboven genoemde evenement. Aan de prijs kan het niet gelegen hebben want je moet altijd voor kwaliteit gaan en niet voor kwantiteit. Het bedrijf is ook nog eens Leids dus daar kan het ook niet aan liggen. 

De keuze is simpel voor licht en geluid gaat u in de toekomst naar Super Sound Leiden en zorg dat u evenement van begin tot het eind geslaagd is.

Nee, ik heb geen aandelen in Super Sound Leiden maar ik zou het jammer vinden als er in de toekomst bij evenementen nog meer kansen worden gemist.

Hierbij een filmpje van Super Sound Leiden bij RTL4: http://www.youtube.com/watch?v=j1BfT05pNR4

Website van Super Sound Leiden: http://www.supersound.nl/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten